סריקת מסמכים לעורכי דין

שירות סריקת מסמכים לעורכי דין ובמשרדי הלקוח עם הטכנולוגיות והאסטרטגיות העדכניות ביותר לדיגיטציה וארגון מסמכים משפטיים. משיפור הנגישות ועד לשיפור שיתוף הפעולה.המסמכים שלך לא יוצאים מהמשרד ונכנסים לארכיון דיגיטלי מסודר שמאפשר שליטה מלאה במסמכים וגיבוי נוסף עבורם.

בתור עורכי דין, כמות המידע שאתם נדרשים לזכור ולשנן הוא כמעט אינסופי. פרטים מדויקים מכל תיק, שמות, תאריכים, מספרים וטקסטים שלמים – כל אלו אמורים למצוא מקום איפשהו בראש העמוס שלכם. בנוסף לכך, אתם צריכים להתנהל עם כמות עצומה של מסמכים עם כל המידע הזה, קלסרים ותיקים מלאים בדפים מעורבבים זה עם זה שלפעמים קשה למצוא בתוכם את הידיים והרגליים. למה להסתבך איפה שלא צריך? בעזרת שירותי סריקת מסמכים לעורכי דין יהיה דבר אחד פחות לדאוג לגביו. כאן תוכלו לקבל פתרון יעיל מתוך מגוון הפתרונות שאנחנו, חברת GMScanning, מציעים לקהל עורכי הדין.

סריקת מסמכים משפטיים

עורכי דין מתמודדים עם כמות עצומה של מסמכים בחיי היום-יום שלהם. כל אחד מהמסכים הללו קריטי לתיק הלקוח ולהליך המשפטי, ואסור כי יקרה לו שום דבר עד הרגע בו השימוש בו הסתיים – וגם אז לפעמים, נוהגים לשמור מסמכים לשנים למקרה שיתעורר הצורך בהם ולא למהר למסור את המסמכים לביעור. בתוך כל הכאוס הזה, רבים מתקשים להסתדר מבלי לאבד מסמכים. בשל כך, מומלץ מאוד לבצע סריקת מסמכים משפטיים וגיבוי נרחב של המסמכים הנמצאים בתיק, וכן לבנות תיק בית משפט אלקטרוני – ולמזלכם, אלו בדיוק התחומים בהם אנחנו מתמחים כבר שנים ארוכות.

בניית תיק בית משפט אלקטרוני עם GMScanning

אנו מחזיקים בפתרונות טכנולוגיים רבים שיכולים להקל על עבודת עורכי הדין. סריקת מסמכים לעורכי דין יכולה לסייע רבות בשמירת הסדר בין כל הניירת שבוודאי נערמת על שולחנכם, אך ניתן לקחת זאת צעד אחד קדימה – וליצור תיק בית משפט אלקטרוני. תיק בית משפט אלקטרוני יעזור לכם לוודא שהכל נמצא באותו המקום ואין סיכוי שדפים יתערבבו אחד עם השני, וכן יסייע לכם להתנהל בין תיקים באופן קל ופשוט, בלחיצת כפתור (או שניים). שירות בניית תיק בית משפט אלקטרוני שאנחנו מציעים מאפשר אחסון מרבי של קבצים, בעזרת הכלים המתקדמים ביותר לאחסון מידע הקיימים בשוק. במידת הצורך, תוכלו לשתף את תיק בית המשפט עם הלקוח או עם קולגה, מבלי להצטרך למצוא כל פעם מסמך מבין הערימות על גבי ערימות של כלל המסמכים הפיזיים.

 מה אנחנו מציעים ללקוחותינו?

ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי סריקת מסמכים, אך לא כולן מספקות את השירות המקיף שאנחנו נותנים – בעיקר לא בהתמחות של סריקת מסמכים בכמות גדולה  בפרט לעורכי דין וכן בניית תיק בית משפט אלקטרוני. אז איך אנחנו נבדלים מהמתחרים? אנחנו חברה ותיקה, בעלת ניסיון רב בתחום סריקות מסמכים משפטיים ובפרט סריקת מסמכים לעורכי דין. אנו מציעים מגוון שירותים מקיפים בתחום סריקות מסמכים מסוגים שונים, ונכונים לטפל בלקוחותינו מא׳ ועד ת׳.

להלן סוגי השירות שאנו מציעים:

סריקת מסמכים וניירת

בראש ובראשונה, אנחנו מתמחים בסריקות כל סוגי המסמכים והניירת של משרדכם – כולל סריקת מסמכים משפטיים וכן סריקת ספרים מכל סוג, מפות, תמונות שרטוטים וגרמושקות. לא תצטרכו למצוא ספק נוסף בכדי לסרוק ניירת בנפרד – הכל תחת אותה קורת גג, לנוחותכם המרבית.

יצירת ארכיב / ארכיון דיגיטלי

אנו מציעים יצירת ארכיב ארכיון דיגיטלי נוח לניהול ולחיפוש, שיעשה סדר ויאפשר גישה נוחה וקלה לכל מסמך ויחסוך זמן יקר בחיפושים, ייעל את תהליכי העבודה שלכם ויחסוך לכם כאב ראש מיותר.

גיבוי מסמכים

אנו מציעים ללקוחותינו גיבוי מסמכים, לכל צרה שלא תבוא. כך תוכלו לישון בראש שקט בידיעה שהמסמכים החשובים של משרדכם ולקוחותיכם שמורים ובטוחים בידיהם של מקצוענים, וגם אם יקרה דבר מה מצער לעותקים הפיזיים – לא יהיו השלכות דרסטיות מדי מול הלקוח שלכם.

אחסון ניירת לאחר הסריקה

אנו יודעים כי חשוב לשמור ׳Backup׳ ליתר ביטחון, ועל כן דואגים לאחסון הניירת לאחר סריקת המסמכים, מבצעים תיאום לבדיקות מול הלקוח כדי לוודא שכל המסמכים שנסרקו נמצאים בקבצים הדיגיטליים כמו שצריך והאם יש צורך להמשיך לאחסן אותם ואו שניתן להבעיר את אלו שלא זקוקים להם יותר (לאחר שווידאנו כי קיים גיבוי נוסף לקבצים).

שירות ברמה הגבוהה ביותר

אנחנו ב GMScaning יודעים כי חווית השירות של הלקוח חשובה מאין כמוה, ועל כן אנו משקיעים משאבים רבים ביצירת החוויה האופטימלית לכל לקוח. משיחת ייעוץ, בה נוכל להבין בדיוק מה אתם צריכים, עד למציאת פתרונות, גם יצירתיים, כדי לעזור לכם להשיג את מטרותיכם, הכל תוך דגש על שירות יוצא מן הכלל, ותמיכה שזמינה לכם בכל עת. אנו אף מציעים שירותי סריקת מסמכים משפטיים באתר/ בית / משרדי הלקוח, כך שתוכלו ליהנות מהשירות המעולה שלנו מבלי להצטרך לתזז בדרכים.

לסיכום

בתור אנשי מקצוע בתחום המשפט שעובדים עם כמויות גדולות מאוד של מסמכים, אתם בטח מבינים איזה יתרון עצום יש לסריקת מסמכים ואחסונם בקבצים דיגיטליים מאשר ניסיון להתמודד עם ארכיון דפים פיזי לכל לקוח ולקוח שנכנס למשרד. שלא לדבר על חיסכון וניצול מירבי של שטח המשרד כי זה מייתר את הכונניות שעל פי רוב מאחסנות את התיקים והקלסרים השונים ותופסות שטח ניכר. בעזרת שירותנו, עורכי דין יכולים להסתייע בסריקה ושמירה של מסמכים בכמויות גדולות, יצירת תיק בית משפט אלקטרוני למען הסדר ונוחות העבודה, וכן ליהנות מגיבוי כל המסמכים על כל צרה שלא תבוא. כשאתם בוחרים בחברה ותיקה ומהימנה כמו GMscanning, אתם יודעים שמהמסמכים היקרים לכם נמצאים בידיים הטובות ביותר

.

נציגינו ממתינים לפנייתך!

מלאו את הטופס או חייגו 054-2452500

WhatsApp Logo WhatsApp
דילוג לתוכן