ביעור וגריסת מסמכים

Gmscanning – מספקת שרותיי גריסת וביעור מסמכים לחברות ארגונים ומוסדות.

ארגונים ומשרדים רבים נדרשים לאיבוד מלא של המסמכים שלהם, אשר לעיתים רבות מכילים פרטים חסויים ועל כן הם מעוניינים בהשמדה מוחלטת שלהם. על מנת לוודא שמן המסמכים החסויים לא יישאר זכר, ההמלצה היא לבחור בביעור מסמכים, אשר יוודא באופן טוטאלי כי לא יישאר דבר מן המסמכים שנדרשים להשמדה מלבד אפר.

ביעור מסמכים הכוללים מידע חסוי על לקוחות

אנשי מקצוע רבים, לרבות עורכי דין הנעזרים בשירות סריקת מסמכים, ומן הסתם מחויבים לכללי האתיקה, נדרשים מעת לעת לביעור מסמכים, כיוון שרק כך הם יכולים להבטיח הגנה מלאה על שלום בלקוחות שלהם. בין אותם בעלי מקצוע ניתן לשים דגש על ביעור מסמכי עורכי דין, אשר נועד כדי להשמיד פרטים חסויים של הקליינטים של עורך הדין, על מנת שאלה לא יגיעו חלילה מבלי משים לידיים לא רצויות.

למה דווקא ביעור מסמכים ולא גריסת מסמכים

אמנם, גריסת מסמכים אמורה לגרום למסמכים להיות גרוסים לעשרות חלקים. אך כאשר מדובר במידע חיוני, קריטי וחשוב. קיים החשש לאיסוף של פתיתי הגריסה והרכבה שלהם מחדש, על מנת לגלות מה היה כתוב במסמך הגרוס. כדי למנוע תרחיש זה, ההמלצה היא לבצע ביעור מסמכים ובכך להבטיח שהמסמכים יושמדו באופן סופי, ללא שיישאר מהם זכר.

ביעור מסמכים של פטנטים או סודות מסחריים

כאשר העסק, הפטנט או הסוד המסחרי שלכם קורם עור וגידים, פעמים רבות הרעיון יתהווה דווקא על הנייר. לחילופין, פעמים רבות תחלקו למשתתפי האספה הסודית שאחראית על הסוד העסקי שלכם, ניירות שעוסקים בכל מה שקשור אליו. ואם גם אתם מעוניינים למנוע באופן אבסולוטי זליגת מידע סודי וקריטי זה, ההמלצה היא להשמיד כליל את המסמכים אשר על בסיסם עומד העסק והרווחים שלכם, על ידי ביעור מסמכים שיבטיח כי אף אחד לא יוכל לגנוב מכם את הסוד המסחרי שלכם ולעשות בו שימוש שאינו הוגן.

לסיכום: ביעור מסמכים מבצעים אצל חברת GmScaning

אם גם אתם רוצים להיות בטוחים בביעור המסמכים שלהם, תוך הפקדה של מלאכת הביעור בידיים הכי אמונות, בטוחות ודיסקרטיות, ההמלצה היא לבחור בחברת GmScaning אשר לה ניסיון רב של ביעור מסמכים מול עשרות חברות והשמדה מהירה של מידע קריטי, על מנת להגן על האינטרסים שלכם.

בין לקוחות החברה תוכלו למצוא חברות, ארגונים ורשויות מכל גוני הקשת העסקית והציבורית: אוניברסיטת תל אביב, החברה למתנסים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, עיריית פתח תקווה, קרן רשי, אוניברסיטת תל אביב, מועצה מקומית שוהם, המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה ועוד.

WhatsApp Logo WhatsApp
דילוג לתוכן