סריקת מסמכים

סריקת מסמכים בכמויות גדולות, סידורם בספרייה מסודרת ממוחשבת המאפשרת גישה קלה ומהירה החוסכת מקום רב ונוחות עבודה. אנו נדאג שערימת המסמכים שלך תהפוך לארכיון דיגיטלי מסודר ונוח לשימוש במינימום זמן.

העולם הופך דיגיטלי ורק סריקת מסמכים משמרת את העבר הכתוב

פחות ופחות מקום לשמירת מסמכים פיזית, שגם הופכת את עבודת החיפוש למתישה ומסורבלת

תיוק המסמכים והפיכתם לארכיון דיגיטלי טומן ברובו יתרונות רבים כאשר היתרון הבולט מכולם הוא הגנה על המסמכים ושמירתם בפורמט נוסף, מוגן ונוח לשימוש. שירות סריקת המסמכים שאנו מציעים ב- GMScanningהנו מתקדם, מהיר ואיכותי במיוחד.

סריקת מסמכים | סריקת ספרים - הפקת ספר אלקטרוני e-Book בטענולוגיה חדישה
מפתוח - תיוק דיגיטלי בכל סריקת מסמכים

יתרונות שירות סריקת המסמכים אצלנו

אנו מציעים שירות סריקת מסמכים בכמויות גדולות במיוחד ובאיכות גבוהה.

חברות ועסקים, הוצאות לאור וחברות מסחריות כמו משרדי ממשלה צוברים לאורך השנים אלפי מסמכים, אם לא מאות אלפים. בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, ישנו יתרון משמעותי לאלו שיבחרו להעביר את מסמכיהם לארכיון דיגיטלי מסודר, באמצעות שירותי סליקה איכותיים. היתרון הוא מציאת המסמכים בקלות רבה למי שמחזיק בהרשאה לכך ושליחתם במהירות לכל מקום ומכל מקום. כמו כן, שמירה על עותק נוסף ודיגיטלי של כל מסמך מסייעת להחזיק בעותק נוסף ומוגן יותר מהעותק הפיזי.

קבלו הצעת מחיר עכשיו!

מלאו את הטופס או חייגו 054-2452500

כיצד מתבצעת סריקת מסמכים?

אנו מציעים שירות סריקת מסמכים בכמויות גדולות במיוחד ובאיכות גבוהה. חברות ועסקים, הוצאות לאור וחברות מסחריות כמו משרדי ממשלה צוברים לאורך השנים אלפי מסמכים, אם לא מאות אלפים. בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, ישנו יתרון משמעותי לאלו שיבחרו להעביר את מסמכיהם לארכיון דיגיטלי מסודר, באמצעות שירותי סליקה איכותיים. היתרון הוא מציאת המסמכים בקלות רבה למי שמחזיק בהרשאה לכך ושליחתם במהירות לכל מקום ומכל מקום. כמו כן, שמירה על עותק נוסף ודיגיטלי של כל מסמך מסייעת להחזיק בעותק נוסף ומוגן יותר מהעותק הפיזי.

מסמכים לפני סריקה
סריקת מסמכים | סריקת ספרים - הפקת ספר אלקטרוני e-Book בטענולוגיה חדישה

שימוש בטכנולוגיות הטובות ביותר

אנו משתמשים בטכנולוגיות הגבוהות ביותר בתחום סריקת המסמכים תוך בקרה מתמדת על איכות הסריקה ותוצאותיה. עוד טרם הצעת המחיר נערוך אפיון למסמכים המיועדים לסריקה כדי להעריך את אופן הסריקה הרצוי – ואת הדרך הטובה ביותר לאפשר את איתור המסמכים לאחר שהסריקה הסתיימה. בנוסף לאפשרות לקבל את המסמכים באופן סרוק על גבי הדיסק, אפשר לקבלם גם בקטלוג ומספור של כל מסמך בנפרד.

הטכנולוגיות הייחודיות בהן אנו משתמשים מאפשרות לנו לסרוק מאות דפים בשעה. הסורק יכול להתמודד עם דפים במצבים וגדלים שונים, כאשר ההתאמה לכל סוג מסמך נעשית באופן מדויק לקבלת תוצאת הסריקה הטובה ביותר.

תיוק המסמכים כקבצים

לאחר עבודת הסריקה כל מסמך מומר לקובץ דיגיטלי שאותו ניתן לשמור על המחשב וליצור ארכיון דיגיטלי שיכול להכיל אין ספור מסמכים יחדיו. כל קובץ ניתן לשמור בשם ייעודי, כל קבוצת מסמכים ניתן לתייק בתיקיות ספציפיות על פי שם ותאריך – כך שההגעה אל המסמכים הרצויים בעת הצורך היא מהירה – ומייעלת את העבודה.

סריקת קלסרים למחשב
סריקת ניירת לסביבה ירוקה ויצירת ארכיון דיגיטלי

יצירת ארכיון דיגיטלי בחברה ובעסק

חברות ועסקים מחזיקות באלפי מסמכים, לעיתים חדרים שלמים במשרד מוקצים לצורך העניין והעומד הפיזי גם מקרה על מציאת המסמכים. לאחר סריקת המסמכים ניתן ליצור ארכיון ממוחשב ומוגן אליו ניתן בעתיד לסרוק מסמכים בקלות תוך תיוקם והעברת העבודה במשרד ובעסק לתחום הדיגיטלי. כדי להבטיח את איכות הסריקה כדאי לארגן את המסמכים מראש, לוודא אילו מהם זקוקים לסריקה ואילו לא, יש לוודא שהם לא דבוקים זה לזה ושהם לא מקומטים. כאשר מוודאים זאת מראש עבודת הסריקה קלה ומהירה יותר.

שירות בבית הלקוח

אנו בחברת GMScanning מציעים שירותי סריקת מסמכים לכל חברה, עסק או אדם פרטי. אם מדובר במסמכים רגישים שאין רצון להוציאם החוצה מהמשרד או מהבית, השירות יכול להינתן במקום. אנו נגיע לכל מקום בו יש חלל מתאים – שולחן ומספר שקעי חשמל לצורך עבודת הסריקה. נוכל להבטיח שכל עבודת הסריקה תעשה תחת השגחה ותיוק מקצועי, בלי להוציא אף לא מסמך אחד למיקום חיצוני.

שירותי סריקת מסמכים ואחסון דיגיטלי גם בבית הלקוח
WhatsApp Logo WhatsApp
דילוג לתוכן